duminică, 26 februarie 2012

Ciorbă de zarzavat vegetariană

Ingrediente:
1 cartof mare sau 2 potriviţi
1 ceapă
1 - 2 morcovi
1 păstârnac
1 dovlecel
1 ţelină mică
1 cutie de roşii decojite în bulion
500 ml zeamă de varză acră
leuştean
4-5 linguri de ulei de floarea soarelui

Mod de preparare:

Toate legumele se curăţă, se spală şi se taie bucăţele. Se pun la fiert în oală cu 2 litri de apă. După ce au fiert cartofii şi morcovii se adaugă roşiile şi bulionul. Se lasă să dea câteva clocote şi se adaugă zeama de varză şi uleiul care, de asemenea se lasă să fiarbă câteva minute. La sfârşit se adaugă frunzele de leuştean.   
Atenţie! Eu folosesc doar apă filtrată prin filtrul Espring pe care îl am instalat la bucătărie. Legumele le spăl cu apă filtrată şi în mâncare, de asemenea, pun numai apă filtrată. Din câte am aflat clorul din apă intră în legume şi fructe, este pur şi simplu absorbit şi rămâne în mâncare.







2 comentarii:

  1. Buna Maria. Am venit sa-ti fac o vizita pe blog. Ma bucur ca vrei sa devii vegetariana si am vazut ca ai multe nelamuriri cu alimentatia, vitaminele si proteinele. Iti recomand un blog a doctorului Calin Marginean si sunt sigura ca in conferintele lui o sa gasesti raspunsulile la intrebariile tale.
    http://drcalinmarginean.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru raspuns si mai ales pentru referinta indicata. Iti urez mult succes si o viata implinita. Sper sa ne mai auzim. Cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere