miercuri, 2 mai 2012

Salată "2 mai" (varză, broccoli, castraveţi şi cartofi)

Am lipsit o vreme ...dar acum am revenit cu forţe proaspete.
Şi pentru a reînnoda firul ..voi aduce o salată în care am folosit legumele care îmi plac cel mai mult. A ieşit foarte bună şi doresc să o împărtăşesc doritorilor de mâncăruri fără carne.
Înainte de a trece la detalii menţionez că nu am cântarit produsele ci le-am măsurat la volum cu ajutorul unui vas (cană sau ceaşcă) de 200 ml.

Ingrediente:
1 cartof de aproximativ 200 g fiert în coajă. După ce s-a răcit îl tăiem bucăţele (cam de 2 cm).
1 ceaşcă umplută cu broccoli crud, tăiat bucăţele,
1 ceaşcă umplută cu varză albă crudă tăiată fideluţă,
10 rondele subţiri de castravete crud (cam 3 cm dintr-un castravete),
4 fire bogate de pătrunjel verde tăiat mărunt,
50 g de brânză telemea mărunţită (dacă este suficient de sărată...nu mai punem sare la salată).

Toate ingredientele se amestecă într-un castron. Apoi adăugăm 1-2 linguri de ulei de măsline şi zeamă de lămâie (aici pot spune..după gustul fiecăruia) şi se obţine o porţie sănătoasă de salată! Poftă bună!








3 comentarii:

  1. Ce s-a intamplat de nu mai postati pe blog ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru mesaj Dina! aveam nevoie de un asemenea apel. Am primit o multime de "sfaturi" impotriva a ceea ce eu voiam sa urmez. Si nu a fost greu sa renunt. Nu am gasit calea prin care sa trec la stitul de viata pe care mi-l doresc, fara a perturba in jurul meu pe ceilalti. Pe de o parte, m-am lasat influentata de cei care sunt impotriva stilului de viata vegetarian...si aici cele mai puternice semnale le-am avut de la colegele de birou si de la un corespondent de pe internet, care mi-a spus ca sunt nesanatosi la cap cei care se hranesc asa, pe de alta parte..de la cineva care mi-a atras atentia asupra bombardarii zilnice a casutei de email cu mesaje aiurea si ca daca vrei sa te ocupi serios de un blog trebuie sa aloci foarte mult timp...(blogul e cronofag! si timpul meu liber e limitat de multe alte activitati)...Vreau sa imi revin ..sa ma aplec din nou asupra a ceea ce conteaza pentru mine. Imi dau seama ca vina e la mine...in slabiciunea mea..Inca o data, multumesc pentru mesaj si sper sa imi mai scrii. Cu mult drag, Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg prin ce treci. Cu timpul aceste bombardari nu o sa te mai afecteze si o sa dispara. Orice schimbare pe care o facem in bine are si urmari; eu consider ca este ca o ispita. Atata timp cat ne comportam la fel ca ceilalti oameni, e liniste si pace, dar daca schimbam ceva fortele necurate se foloseste de orice mijloc pentru a ne determina sa revenim la viata dinainte, adica sa nu evoluam deloc. Ia-o treptat si nu incerca sa dai explicatii pentru ceea ce faci sau nu faci, pentru ca o sa fi descurajata de oameni... si pana la urma toata lumea sa se uite in ograda lui si nu la vecinu.
      Nu lasa ca blogul sa-ti afecteze timpul liber, dar nici nu-l abandona; postezi doar cand ai timp si inspiratia necesara.
      O zi buna, Dina

      Ștergere