sâmbătă, 31 mai 2014

Ciuperci cu dovlecei la tigaie

Cei care nu agrează dovlecelul, pot descoperi că, în combinaţie cu ciuperci, dovlecelul este foarte gustos.

Ingrediente:

1 dovlecel (250g)
4-5 ciuperci albe mari,
1 ardei capia
3 căţei de usturoi
sare, piper

Dovelcelul se curăţă de coajă, se taie pe lungime în jumatate şi apoi se feliază subţire.
Ciupercile se spală şi se taie în  sferturi apoi se feliază,
Ardeiul capia se curăţă şi se taie fideluţă.


 În tigaie punem 2 linguri de ulei, ciupercile, 2 linguri de apă şi un praf de sare. Le călim înăbuşit aproximativ 15 minute, amestecând în tigaie.

 Le scoatem într-un castron şi apoi punem dovleceii, cu 2 linguri de ulei şi 100 g de apă. Îi călim , înăbuşit, până se pătrund şi se înmoaie bine.  Adăugăm şi ardeiul capia.
 Le călim pe foc apriximativ 30 de minute.
Adăugăm usturooiul pisat şi puţin piper.

 Apoi punem deasupra şi ciupercile şi le mai ţinem pe foc 2-3 minute.


Acest preparat se poate servi cald sau rece, singur sau însoţit de o salată.




4 comentarii:

  1. Cred ca iesit buna mancarea.Voi face si eu. Multumim pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc de apreciere! e foarte bună! Merită încercată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca am sa incerc si eu azi.Sunt in pauza de idei pentru gatit.
    Am avut o surpriza placuta cand am auzit ca predai si notiuni de contabilitate.Bravo, ma bucur ca te recreezi[ in sensul de remodelare] continuu si sora ta la fel.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult...iar la contabilitate...doar silabisesc...ce imi mai amintesc de la un curs pentru incepatori facut in urma cu 25 de ani! Matematica pentru copii ...e un exercitiu...iar mancarea ...e o nevoie. Multumesc inca odata si sper sa iti placa ce public.

    RăspundețiȘtergere