joi, 21 august 2014

Mâncare de măsline cu găluște și șnițele de soia




Pentru mâncarea de măsline cu găluști am folosit:
2 cepe
3 căței de usturoi
100 g măsline
3 linguri de bulion
4 linguri de ulei
200 ml vin alb

sare și piper

Ceapa și usturoiul tocate mărunt se călesc în ulei până devine sticloasă, se adaugă bulionul diluat în 2 căni de apă și se lasă să fiarbă.

Când ceapa este fiartă adăugăm găluștile. Pe care le pregătim separat, într-un castron: se bate un ou cu un praf de sare și 2 linguri de făină. Se face un aluat, destul de vârtos, dar lipicios, care îl putem lua cu lingurița umedă. Punem în sosul care fierbe, cu lingurița, găluști până terminăm aluatul.


Se adaugă măslinele și vinul și se lasă la fiert 10 minute (găluștile fierb repede...încercăm una ..să fie pătrunsă în interior) . Se potrivește de sare și piper după gust.





 Șnițele din soia


Șnițelele de soia, le-am cumpărat vrac de la supermarket...așa cum se văd în fotografie.









Am pus la fiert 8 bucăți în 500ml de apă, în care am adăugat câte o jumătate de linguriță din fiecare: sare, piper, coriandru boabe, ghimbir măcinat și o linguriță de praf de condimente pentru carne la grătar.
Le-am lăsat să fiarbă aproape 20 de minute, timp în care șnițelele s-au umflat bine de tot. Le-am scos și le-am scurs bine de apă, le-am presat puțin cu lingura pentru a scoate surplusul de apă. Am presărat sare și piper pe fiecare șnițel, le-am dat prin făină, prin ou bătut și iar prin făină, apoi le-am prăjit pe ambele părți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu