marți, 3 februarie 2015

Tartă de mămăligă cu sufleu de spanac / fără gluten

E momentul cel mai potrivit pentru spanac! Dar ..cum la mâncarea de spanac simți nevoia de pâine, m-am gândit să fac o tartă...cu mămăligă.
Ca urmare, am înlocuit aluatul de tartă făcut cu făină de grâu cu mămăligă vârtoasă din mălai de porumb, pentru a evita glutenul.

Iar pentru sufleul de spanac am folosit :

- 400 g spanac congelat
- 1 fir de praz
- 200 g telemea
- 4 ouă
sare și puțin piper.

Spanacul congelat împreună cu  prazul tăiat rondele subțiri le-am pus în tigaie împreună cu 4-5 linguri de ulei și le-am lăsat până s-a înmuiat bine prazul.  Separat am bătut ouăle cu telemeaua sfărâmată.  Când spanacul s-a răcorit puțin am turnat compoziția de ou peste spanac. Am potrivit de sare și am adăugat puțin piper.
Într-o formă de copt am pus un strat de margarină și un strat..cam de 1 - 1,5 cm de mămăligă. Peste ea am turnat compoziția de spanac.
O rețetă simplă ..dar foarte gustoasă!

                      



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu